2013. június 19., szerda

REPÜLJ VIKTOR, REPÜLJ!

Lehetőleg minél hamarább, nagy ívben, hogy vissza se találj!
Repülőgép kell a Mi Boldogságunknak, elnöki repülőgép – az elnökség ehhez a következő ciklus fele tájt lenne esedékes, de egy új repülőgép üzembeállításához persze idő kell…
Igaz, a seggünk kilóg a gatyából, de most éppen a repülőgép-beszerzés aktuális, merthogy mégiscsak rettenetesen snassz dolog menetrendszerű járattal repülni Brüsszelbe a menetrendszerű leb@ßásért -adjuk meg a módját, ha már egyszer kicsi létünkre nagyemberek lettünk!
Repülőgépen 7001.6 méter magasak vagyunk, és ha valami státus-szimbólum, hát akkor ez aztán szimbola, a javából!
A Mi Vezérünk szereti a repülést, vonzódik piszkosul a repülőgépekhez, legszívesebben oda is repülőgéppel menne, ahová a király is gyalog jár (a királyság a harmadik ciklusban esedékes, amint egyszer befagy a Duna, melynek jegén majd a Békemenet teszi a dolgát…) csak politikai megfontolásokból mellőzte el eddig a gépbeszerzést.
Merthogy ezidáig nem sok sikere volt a repülős akcióival, na, de majd a választások után!
Első repülős útja igen emlékezetes, mert akkor mutatkozott meg első alkalommal, hogy milyen is az ő szerepfelfogása a magyar állam miniszterelnökének szerepéről.
Első választása után családi nyaralást, vagy ezzel egybekötött üzleti utat szervezett Horvátországba. Hazatértekor magához rendelte a Honvédség AN-26-os repülőgépét, azzal jött meg a Szent Család a nyaralásból, ami persze nem verte ki a biztosítékot senkinél, hiszen a nép úgy kezelte a dolgot, mint amikor az állami vállalat igazgatója a szolgálati kocsiján viszi óvodába az unokáját – nem volt szokatlan dolog ez errefelé.
Persze azt maga is érezte, hogy a csomagrámpán lekacsázó miniszterelnök eleganciája és a repülőgép csomagterének ejtőernyősökre szabott berendezése hagy némi kívánnivalót maga után, de jó pofát vágott a dologhoz, a gyerekek meg még kicsik voltak, nekik imponált Apu repülőgépe Apu országában.
Akkor megfogadta, hogy ennek a méltatlan helyzetnek véget kell vetni, és erre módja is nyílt nemsokára, mert mindenféle politikai meggondolásokból úgy vélte, hogy jól mutatna egy díszdoktori cím az életrajzában.
Ilyenből a legjobb ár-érték arányban Amerikából tudott rendelni egyet, de ehhez el kellett menni Bostonba, hadd lássa a világ, hogy a Tufts Egyetem jogi és diplomáciai akadémiája, a Fletcher School mennyire megbecsüli a nagy magyar gondolkodót.
Ehhez különgépet bérelt harmincmillióért, igaz, állítólag a gépen az újságírók a padlón feküdtek, nehogy sajtóvisszhang nélkül maradjon az esemény.
De ezzel már nem volt szerencséje, mert a média belébotlott és ostobácska kérdéseket tett fel, például olyat, hogy egy amerikai egyetem magánkitüntetésének átvételére a magánemberként kitüntetett Orbánnak miért kell közpénzből fizetni a repülőgépet.
A tetejében a látogatás valódi célja az lett volna, hogy Amerikában – ha már arra járt –ugyan, álljon már valaki szóba vele, de a kis Blériot arrafelé nem túl népszerű, és ezt szintúgy a repülésekhez, a repülőgépekhez köthető.
Elfelejtett ugyanis tisztességesen állást foglalni az emlékezetes szeptember 11.-i repülőgépes merénylettel kapcsolatban, mikor is a WTC ikertornyai rombadőltek, és emberek ezrei váltak szörnyű kínok között égő áldozatokká.  
Nem volt késztetése elhatárolódni Csurkától és a MIÉP-től, melynek honlapján a terrortámadást „a világ elnyomott népeinek a globalizmus elleni válaszcsapásaként” üdvözölték – inkább sunyin hallgatott.
Amerika ezt azóta sem bocsátotta meg neki, nem is fogja sohasem, úgyhogy a vonatkozó vicc szerint nemigen lesz módja hátralevő életében a Fehér Ház folyosóján kiakasztott velencei tükörben felismerni Dankó Pista képét…
Puritán korszakában aztán elkezdett menetrendszerű járatokkal közlekedni, ami nagy megpróbáltatásokat nem okozott, hiszen addigra már nemigen volt ország és nemigen volt olyan politikus, aki szóbaállt volna vele, legfeljebb kényszer hatására, vagy erősen tudatmódosult állapotban.
De azért így sem úszta meg repülős balhé nélkül.
2012-ben a MALÉV menetrendszerinti járatát másfél órán keresztül tartották vissza, hogy a Vezér és Kancellár hazatérhessen vele, majd a végén mégis nélküle indult útnak a gép.
Mára már persze egyszerűsödött a helyzet, a magyar miniszterelnök számára politikailag szóbajöhető egyetlen desztináció Baku maradt, oda pedig a fene tudja miért, de az igen előzékeny Wizz Air indított roppant gazdaságosnak prognosztizálható járatot - ha nem lesz utas, legfeljebb majd szállít baltákat.
Most meg kell neki egy Hungarian Air Force One-One.
Olyan, amely minden lehetséges védelmi eszközzel fel van szerelve, lehallgatás ellen éppúgy védett, mint föld-levegő és levegő-levegő rakéták ellen.
A tökéletes védelmet mégis a gép orrán lovaglóülésben elhelyezkedő Lázár Janó fogja biztosítani, aki majd az öklét rázza a támadók felé.
Már majdnem lett egy ilyen gépünk, mert a MALÉV rendelkezett egy Bombardier CRJ-200 típusú repülővel, és ezt úgy százmillióért repülőképes állapotba lehetett volna hozni, de valamiért nem felelt meg a magasztos célra, hogy Vezérünk világhírű seggét cipelhesse, ezért most ismét előkerült a 2011-ben egyszer már meglebegtetett ötlet: kormányrepülőgép vásárlása.
A költség tízmilliárdos nagyságrendű lenne, viszont akkor igazán méltó géppel repülhetne a miniszterelnök.
Jelenleg egy Falcon típusú gépet bérelnek neki Csányitól, aki ha rosszul viselkedik, akkor így bármikor mondhatja neki, hogy gyalogolj Viktor bakker, mindenki beláthatja, hogy ennek a méltatlan helyzetnek véget kell vetni mihamarább!
A miniszterelnök nem lehet bérlő a saját – és már nagyrészt haza is szállított – hazájában.
Miután Turul típusú gép jelenleg nincs a piacon, a kormányzat egy Magpie típusban gondolkodik, tervezik is már a festését.
A fekete - hófehér festésű gép függőleges vezérsíkján a gép névadója lesz látható, amint karmai között erősen tartja a magyar címert.
A repülőgép törzsén a MAGYARORSZÁG felirat, a törzsének hátsó részén nyíló ajtó felett pedig a Nemzeti Dohánybolt felirat lesz látható.
Végre nyugodtan alhatunk.


:O)))

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azt mondják,a nevetségesség öl.Most ez a Nemzeti Csapás vagy nem olvas Puput(sajnos),vagy szűrik neki(van akinek nem tetszik a repcsidolog méltóságos uram.De az is lehet hogy -100 tahófaktor alatt már a nevetségesség hízlal.O.

Névtelen írta...

Kedves Pupu!
Miért csodálkozol? Az az ember, aki a rendszerváltás után egyik gyerekét methodista, másik kettőt katolikus, majd másik kettőt református vallás szerint kereszteltette meg (ezt egyszerűen nem is értem!) az nooormááális?

hello írta...

MIKÖZBEN:

http://www.hir24.hu/gazdasag/2013/06/18/brutalis-az-adoemeles-visszhangja/?gclid=CKrDz5Hh77cCFUTItAodOhAAmg

Hihetetlen banki költségekről és burkolt államcsődről beszél az üzleti élet az új Varga-csomag kapcsán. Senki sem érti, miért volt erre egyáltalán szükség. Ötezer forintot húz ki minden magyar zsebéből.

100 ezer­ forintnyi megtakarítás után járó kamatból 3510 forint marad annál, akié a pénz, miután levonták a 720 forintos kamatadót, a 270 forintos ehót és a 311 forintos tranzakciós illetéket.

Egy átlagos banki felhasználónak évente 4704 forintjába fog kerülni az új Varga-csomag, legalábbis szűken értelmezve, tehát csak a banki díjak emelkedésén keresztül.

A Magyar Telekom számára 2-4, az OTP Banknak nagyjából plusz 10 milliárd forint adóterhet jelentenek a Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter által hétfő délelőtt bejelentett újabb intézkedések.

Persze végső soron ez is a mi zsebünkből jön majd: a Telekom tarifát emelhet, s valószínűleg az OTP sem lesz rest áthárítani az ügyfelekre a költségeket. A Mol 2011-ben 102 milliárd forint bányajáradékot fizetett a költségvetésbe, s a Napi számításai szerint az olajtársaságnál is tízmilliárdos nagyságrendű lehet a pluszteher.


Államcsőd????

Talán a legbrutálisabb szavakkal Felcsuti Péter, a Raiffeisen korábbi vezérigazgatója illette a csomagot az ATV-ben: szerinte az, ha az állam 100 forint helyett 93 forintot fizet ki a bankoknak az önkormányzati adósságátvállalás során, szelektív államcsőd.

Szerinte ez a meccs még nincs lefutva, ami pedig a 16%-os kamatadó 6%-os egészségügyi hozzájárulással történő megfejelését illeti, az annak a bújtatott beismerése, hogy az egykulcsos adórendszer nem működik.


SZÓVAL ABSZURDISZTÁN VEZÉRLŐ FEJEDELMÉNEK MIÉRT PONT MAGÁNREPÜLŐGÉP NE KELLJEN?

Éva Varga írta...

(Csúnyát fogok írni, sorry):
Én ezen a híren qrvára ki vagyok akadva. Tegnap óta, mikor megszellőztették.
Kár, hogy nem tetted hozzá, kedves PuPu, a Sándor Palota tervezett lenyúlását a csornai Pecakirálytól, mert a kettő igen gyönyörűen mutatja, mivégre is nézi ez a ... (ide inkább nem írok most semmit)az országot.

A törökök parkban levő fák tervezett kivágása miatt balhéztak, nálunk meg ez sem fogja kiverni a biztosítékot...

morzsi írta...

Kedves Éva Varga!
Itt semmi nem veri ki a biztosítékot!
Amikor a Kőrúton megyek és percenként állítanak meg emberek, hogy adnék e nekik pár forintot, - vagy nem ettem két napja, segítenék e valamivel, - akkor ez a semmirekellő alak stadionokat avat,építtet.
Amikor nem profitot előállító egyetemi karokat fognak megszüntetni, akkor a hatmilliárd forint ráfizetéssel zárt magyar labdarúgó ligát az állam az adóforintjainkból támogatja. Gyalázat!

hello írta...

Kedves Morzsi, miközben az összefüggést tekintve abszolút igazad van, de azért ez a kép úgy teljes, hogy bizony nem 1 esetben jártam már úgy, hogy a magát éhesnek hirdető koldusnak ennivalót akartam adni, és hozzám vágta, ronda káromkodás közepette. Vagyis bérkoldusok is vannak közöttük szép számmal.