Na, ez az, amit soha nem gondoltam volna, - nevezetesen azt,
hogy szégyellnem kelljen magam az MSZP politikája miatt – most mégis itt
tartunk.
Az október 23.i megemlékezés – úgy tűnik – maradandó sebeket ejtett a Szocialista Párt jelenlegi vezetőinek és a tőlük anyagi függésben leledző holdudvarának harmatos lelkén, lelkükben gyász, sértettség és bánat honol, nem igen tudják megemészteni, hogy a kiszemelt áldozat nem akarja könnyen adni a bőrét.
És eljött az a nap is, amikor azt kell gondolnom, amit soha nem gondoltam volna, hogy ez a viselkedés nemcsak, hogy Orbán Viktor pozícióját erősíti, de könnyen meglehet, hogy az inspiráció sem saját kútfőből jön, hanem a csavaros futballista-észjárás terméke.
Merthogy ez a viselkedés nem a magyar baloldal, nem a magyar demokraták céljait, érdekeit szolgálja, az teljesen biztos.
Az október 23.i megemlékezés – úgy tűnik – maradandó sebeket ejtett a Szocialista Párt jelenlegi vezetőinek és a tőlük anyagi függésben leledző holdudvarának harmatos lelkén, lelkükben gyász, sértettség és bánat honol, nem igen tudják megemészteni, hogy a kiszemelt áldozat nem akarja könnyen adni a bőrét.
És eljött az a nap is, amikor azt kell gondolnom, amit soha nem gondoltam volna, hogy ez a viselkedés nemcsak, hogy Orbán Viktor pozícióját erősíti, de könnyen meglehet, hogy az inspiráció sem saját kútfőből jön, hanem a csavaros futballista-észjárás terméke.
Merthogy ez a viselkedés nem a magyar baloldal, nem a magyar demokraták céljait, érdekeit szolgálja, az teljesen biztos.
Mondjuk ki kereken: a Szocialista Párt és a Bajnai nevével
fémjelzett csapat vezetői egyértelműen azt a benyomást keltik, hogy lepaktáltak
Orbán Viktorral, eladták neki a baloldalt, tokkal - vonóval.
Nem a baloldali, nem a demokrata gondolkodású emberek, nem Magyarország és a magyarok érdekeit képviselik, hanem a saját érdekeiket, a következő ciklus parlamenti tagságának árát akarják ezen a módon kiegyenlíteni, a kétharmad-egyharmad mutyik lehetőségét akarják prolongálni.
Ezt látszik alátámasztani az idegeskedésük, fejetlen kapkodásuk, politikustól nevetséges magatartásuk az után, hogy szembetalálkoztak a választók akaratával.
Mert nehogy azt képzelje bárki is, hogy komolyan gondolják, hogy azok, akik az összefogás szót skandálták, azok mindahányan a DK ügynökei voltak, hiszen nem hülyék ők, csak erkölcstelenek.
Ha lehetett a tömegből látni, hallani, hogy az MSZP zászlót lengetők, a liberálisok, a változást váró konzervatívok és a DK hívei együtt skandálva követelték az összefogást, akkor ezt a színpadról még jobban lehetett érzékelni, és aki azt állítja, hogy ez csak a DK követelése volt, az egyszerűen hazudik.
Nem lehetett ez kellemes élmény, belátom.
Mert veszélybe került a mutyi, és nem csak az a mutyi, melyet Bajnaival, a szocialisták újsütetű Semjén Zsoltjával kötöttek, hanem az a mutyi is, melyet valószínűleg a háttérben kötöttek mások másokkal, a szebb jövő reményében.
Meg is zavarta az érdekelteket ez a helyzet, látszik ez a kapkodáson, az apolitikus húzásokon, a hisztiskurvás toporzékoláson.
Nem a baloldali, nem a demokrata gondolkodású emberek, nem Magyarország és a magyarok érdekeit képviselik, hanem a saját érdekeiket, a következő ciklus parlamenti tagságának árát akarják ezen a módon kiegyenlíteni, a kétharmad-egyharmad mutyik lehetőségét akarják prolongálni.
Ezt látszik alátámasztani az idegeskedésük, fejetlen kapkodásuk, politikustól nevetséges magatartásuk az után, hogy szembetalálkoztak a választók akaratával.
Mert nehogy azt képzelje bárki is, hogy komolyan gondolják, hogy azok, akik az összefogás szót skandálták, azok mindahányan a DK ügynökei voltak, hiszen nem hülyék ők, csak erkölcstelenek.
Ha lehetett a tömegből látni, hallani, hogy az MSZP zászlót lengetők, a liberálisok, a változást váró konzervatívok és a DK hívei együtt skandálva követelték az összefogást, akkor ezt a színpadról még jobban lehetett érzékelni, és aki azt állítja, hogy ez csak a DK követelése volt, az egyszerűen hazudik.
Nem lehetett ez kellemes élmény, belátom.
Mert veszélybe került a mutyi, és nem csak az a mutyi, melyet Bajnaival, a szocialisták újsütetű Semjén Zsoltjával kötöttek, hanem az a mutyi is, melyet valószínűleg a háttérben kötöttek mások másokkal, a szebb jövő reményében.
Meg is zavarta az érdekelteket ez a helyzet, látszik ez a kapkodáson, az apolitikus húzásokon, a hisztiskurvás toporzékoláson.
Amilyen pitiáner módon kirúgatták Kunczét a Klubrádióból,
ahogy Gyurcsányt ekézték, amilyen hisztérikusan nyilatkoznak, ahogy csatasorba
szólították összes élősködőjüket, amilyen hülyeségeket nyilatkoznak az összefogással kapcsolatban,
az maga az önleleplezés, maga a beismerés.
Beismerése háttéralkuk létének, beismerése az egyéni érdekek előtérbe helyezésének, beismerése az árulásnak.
Beismerése a választópolgár lenézésének, a politikai manipulációnak, melynek irányítói feltételezett hitükkel ellentétben nem ők, hiszen ma már ők is csak bábok Orbán kezén.
Ha végre tudják hajtani feltételezett feladatukat, a választások biztos elvesztését és Orbán hatalmának legalizálását – az is jó, ha nem, csak éppen szétverik a demokratikus ellenzéket – az még jobb.
Azt mondják mai nyilatkozatukban, hogy lezárták a tárgyalásokat, „a kormányváltó szövetség pedig kizárólag az Orbán-kormány működésének megalkuvást nem ismerő ellenőrzésére, a kormányzati munka konstruktív bírálatára, illetve az emberek gondjaira adott szakpolitikai megoldások felmutatására fordítja energiáit"
Beismerése háttéralkuk létének, beismerése az egyéni érdekek előtérbe helyezésének, beismerése az árulásnak.
Beismerése a választópolgár lenézésének, a politikai manipulációnak, melynek irányítói feltételezett hitükkel ellentétben nem ők, hiszen ma már ők is csak bábok Orbán kezén.
Ha végre tudják hajtani feltételezett feladatukat, a választások biztos elvesztését és Orbán hatalmának legalizálását – az is jó, ha nem, csak éppen szétverik a demokratikus ellenzéket – az még jobb.
Azt mondják mai nyilatkozatukban, hogy lezárták a tárgyalásokat, „a kormányváltó szövetség pedig kizárólag az Orbán-kormány működésének megalkuvást nem ismerő ellenőrzésére, a kormányzati munka konstruktív bírálatára, illetve az emberek gondjaira adott szakpolitikai megoldások felmutatására fordítja energiáit"
Ja, meg az ellenzéki alternatíva felmutatására koncentrálnak
– ez olyasmi, mint az Úrfelmutatás, felmutatják Mesterházyt, Bajnai csilingel,
a választó meg térdrehullva imádja.
Vagy kisnyúl.
Meg a diktatúra konstruktív bírálata…
Bakker, mintha csak a liba az őt püspökfalaton lövő vadász konstruktív bírálatát hirdetné – ezek az emberek nemigen tudhatják, mekkora hülyeségeket beszélnek.
És azt se nagyon tudják, hogy mit akar a demokrata választó, - aki lehet, hogy ma még maga sem tudja, hogy kit választ, de azt már biztosan, hogy kit nem – és nem lennék meglepve, ha ezt a pártot Szocialista Pártnak hívnák.
Gyurcsány ma felkínálta azt is, hogy nem indul képviselőjelöltnek sem, ha egyetlen listát és egy pártelnök-jelöltet állít a demokratikus oldal, de ez sem felelt meg Mesterházy főnökeinek, akik a félreértések elkerülése végett nem a választók, mégcsak nem is a párttagok.
Vagy kisnyúl.
Meg a diktatúra konstruktív bírálata…
Bakker, mintha csak a liba az őt püspökfalaton lövő vadász konstruktív bírálatát hirdetné – ezek az emberek nemigen tudhatják, mekkora hülyeségeket beszélnek.
És azt se nagyon tudják, hogy mit akar a demokrata választó, - aki lehet, hogy ma még maga sem tudja, hogy kit választ, de azt már biztosan, hogy kit nem – és nem lennék meglepve, ha ezt a pártot Szocialista Pártnak hívnák.
Gyurcsány ma felkínálta azt is, hogy nem indul képviselőjelöltnek sem, ha egyetlen listát és egy pártelnök-jelöltet állít a demokratikus oldal, de ez sem felelt meg Mesterházy főnökeinek, akik a félreértések elkerülése végett nem a választók, mégcsak nem is a párttagok.
Mesterházy létének ugyanis csak egyetlen értelme van, ez
pedig a Fidesz győzelmének biztosítása.
Ez pedig csak akkor halálbiztos, ha a monolit Fidesszel
szemben szétaprózott ellenzék áll, mert egy egységes ellenzéket a mai állapotok
szerint, ha egy cerkófmajom vezet, akkor is van elméleti esélye a győzelemre –
erről a Vezér gondoskodott áldásos tevékenylégével.
Most hirtelen mindenre lett pénz, a maradék baloldali média is megtáltosodott, hirtelen együttműködő partner lett a Táncsics Alapítványból, a politológusok meg egymást félretaszigálva iparkodnak bizonygatni, hogy a legjobb összefogás az, melyből lassan többen maradnak ki, mint akik benne vannak.
Most hirtelen mindenre lett pénz, a maradék baloldali média is megtáltosodott, hirtelen együttműködő partner lett a Táncsics Alapítványból, a politológusok meg egymást félretaszigálva iparkodnak bizonygatni, hogy a legjobb összefogás az, melyből lassan többen maradnak ki, mint akik benne vannak.
Sajnálatos, hogy ide jutottunk, sajnálatos, hogy ide
jutottak és sajnálatos, hogy úgy tűnik, fenékig kell ürítenünk a méregpoharat.
Talán a Szocialista Párt tagsága tudna ezen a helyzeten segíteni, de ebben azért ne reménykedjünk.
Lehet, hogy csak abban a rengeteg fiatalban bízhatunk már, akik ott voltak a Műegyetem Rakparton – nekik talán a politika már nem vallás, hanem az érdekeik érvényesítésének terepe lesz, és ők talán már azt is világosan érteni fogják, hogy mi is az érdekük.
Talán a Szocialista Párt tagsága tudna ezen a helyzeten segíteni, de ebben azért ne reménykedjünk.
Lehet, hogy csak abban a rengeteg fiatalban bízhatunk már, akik ott voltak a Műegyetem Rakparton – nekik talán a politika már nem vallás, hanem az érdekeik érvényesítésének terepe lesz, és ők talán már azt is világosan érteni fogják, hogy mi is az érdekük.
Hát azért ne adjuk fel, ahol nagy a szűkség – közel a
segítség, mondják a falvédők, márpedig azokra bölcs dolgokat szoktak ám
hímezni!
:O)))
23 megjegyzés:
ejnye kedves pupu, hát az nem elég az idegeségre, hogy kiderült, az egyetlen politikai stratégiájuk az egyatáboregyazászló a nyakukba dőlt, mert addig mondogatták a zösszefogást, hogy az beleragadt annyira a __saját__ aktivistáik és szimpatizánsaik fejébe hogy számonkérik rajtuk... akkor is amikor nekik eszük ágában sincs összefogni?
másrészt hasonló gondolatmenetben te sem akarod azt az összefogást, hiszen a mutyiváddal előhozakodás csak méginkább elveszi a szocik kedvét, nemhogy meghozná... :ppppp
Hú, ez (is) nagy írás ! Zseniális, köszönöm nagyon.
Hoztam két bölcs hímzett falvédő kortárs gondolatot :-)
Az egyik:
"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." Galla Miklós
A másik zenés:
http://www.youtube.com/watch?v=k5IOOorRRD8
Kedves Pupu!
Lehet, hogy közel jársz az igazsághoz és Orbán megvette M.A.-t.
Hogy ez egy összeesküvés elmélet? Igen, mert a mi politikusaink nem a becsületrend lovagjai.
Mi másra gondolhat az ember, ha azt olvassa , közismert és tanult, magát demokratának mondó személyektől, hogy akkor tesszük a legjobban, ha nem megyünk el szavazni!...
Vagy, pár hónapja, hogy elhunyt szegény Horn Gyula, a temetés előtt pár nappal -írták az újságok, - felkereste M.A. Orbánt! Hogy a temetés előkészületeit megbeszéljék! - Mit? Hiszen az nem az ő dolguk, az a protokollos feladata. Hogy akkor O. ajánlatot tett volna? Hogy merre mennyit? Lehet. Ha 500 milliót ajánlott, azt a talpig becsületes ellenzéki vezető nevetve visszautasította. De ha 5 milliárdot? Hááát, attól biztosan megremegett a térde és izzadt lett a tenyere.
Mert pénzzel mindent el lehet érni.
Tudom ez részemről egy fikció. De a Magyar Köztársaság is az...
Nekem is régóta gyanús, hogy Mesterházyt nem támadja a fidesz. Ez azt jelentheti, hogy kiegyeztek vagy azt, hogy jelentéktelen ellenfél.
Már nem is tudom mit gondoljon az ember, de ez a megegyeztek a fi----el, talán "legvalószínűbb" Sajnos :( :(
Csellengő
Ott voltam a tüntetésen. A hátam mögött MSZP-s zászlót lengető ember teli torokból kiabálta az ÖSSZEFOGÁST. Kiváncsi leszek hányan fogját otthagyni Mesterházyékat.Gyurcsány szedjen össze mindenkit, aikre az MSZP-nek
és az Együtt-nek nem volt szüksége.Majd kiderül hol lesz nagyobb a tábor, és ki csatlakozhat kihez.
PuPu! Itt csak egyetlen értelmes megoldás lehet, - ellenzéki kerekasztal, egy kormányfőjelölt, egy lista, 5-6 programpont, (demokratikus alkotmányozás, demokratikus törvények megalkotása, bebetonozott pártkatonák eltávolítása, a kárt okozók számonkérése, az EU-s pénzek értelmes célokra történő felhasználásának elérése) – amely a lehetőségét jelentené egy 2/3-os baloldali győzelemnek.
A többi lehetséges alternatíva mindegyike veszteséget okoz.
Ha marad a baloldal mai hozzáállása, és netán (pusztán elméletileg) kicsi arányú nyerést tud elérni az MSzP-Egyűtt PM, - akkor a fentiek nem megvalósíthatóak. Egy erős ellenzékben lévő fidesz sztrájkokkal, tüntetésekkel, békameneteléssel akár hetente, a pártkatonák akár az életük árán is mindennek keresztberakva, rövid idő alatt megfojtják a változási törekvéseket, és ezzel eltüntetve a baloldal maradékát is.
Ettől még az a lehetőség is jobb, ha győz a Fidesz, amely a politikájával, gazdasági hozzánemértésével egy-másfél év alatt úgyis bedönti az országot, igaz ezt valamennyien „megszívjuk”, - de akkor legalább ő törlődik le a palettáról.
Katarzis nélküli megújulásnak alig van esélye. Ezt bizonyította a rendszerváltás és az azóta eltelt idő. Mindenféle válságot, apátiát, megelőz az ország erkölcsi válsága, - a többi csak következmény
withoiwFelothritra bMost írom le századszor igérem,utoljára-
hogy a Mesterházy-Bajnai klán NEM AKAR GYŐZNI !
A bizonyÍtékokat lásd Pupu brilliáns írásában...
Kedves Pupu!
Ez egy kristálytiszta írás!
MA. olyan magaslabdát kapott a közönségtől, amit nem leütni BŰN! Nagyon kellett véleményem szerint igyekeznie, hogy a lehető legrosszabbul kezelje reagálását az "összefogás" szöveg skandálására.Ez a pillanat volt a teljes mutyibanda karakterének "Úrfelmutatása". Kristálytiszta és világos,mint a nap.
Jó erősen kapaszkodjanak az íróasztalokba és az ideológiájukba!
Erősítsék csak a vezért, hiszen így jut több a sötét ügyletekből nekik is!
Üdv: negyvenöt
PuPu drága, kiváló írás, köszönöm, hogy kimondtad amit gondolok! Nagyon ütős volt a Bajnait Mesterházy Semjénjének írni, mert az lett (lassan kimutathatatlan támogatottság, mégis mennyi képviselői hely ajánlás...)!
Az antidemokratikus ellenzék megvásárlására a legegyértelműbb bizonyítékot se PuPu, se más nem írta le még - őszintén én attól csinálom össze magam, hogy fideszes retorikát nyomat az úúúúúgynevezett demokratikus ellenzék! Aki nem velünk az ellenünk, aki nem ránk szavaz, az nem demokrata....
Ismerős?
Csak nem kioktatták őket a fideszes strómannok???
Hát mióta ilyen kirekesztő a baloldali politizálás?????
:OOOOO
A írásod első bekezdésével maximálisan egyetértek. A többivel már nem: Világos, hogy egy gyenge többséggel lehetetlen bármit is elérni, de az nem jelenti azt, hogy azt az eredményt nem kell megbecsülni. Világos, hogy a Fidesz ott fog keresztbe tenni, ahol tud, ahogy te is írtad sztrájkokkal, tüntetésekkel, békemenettel, stb, és lehet, hogy működésképtelenné teszi a kormányt.Bár itt egy kis kitérőként nem tudom megállni, hogy ne szúrjam ide: hol a bánatos lóf*szban voltak, vannak a szakszervezetek, amikor tüntetés van.Hogy lehet, hogy egy nagyobb tömörülés nincs az utcán?
Visszatérve a leendő kormányra:ha megbukik megbukik, kiírni egy új választást és újra küzdeni a jobb eredményért.
Az pedig teljes tévedés, hogy a Fidesz 2-3 év alatt bedöntené az országot ha megint nyerne.Nem döntené be,sajnos.A Fidesz akkor nyerte meg a maga "csatáját", amikor az EU-nem érzékelve a valós veszélyt-engedélyezte az IMF tárgyalások megkezdését anno két éve, azóta megy a "pávatánc".Ezzel a "pávatánccal" ha nyernek még simán elvegetál az ország 10-12 évig, mert a rohadás nem lesz szem előtt. Ők gazdagodni fognak, az emberek meg azt hiszik, hogy az ország jobban teljesít, mert 20%-al kevesebb rezsit fizetnek.Úgy, hogy mindegy milyen eredménnyel, de győzni kell 14-ben, bármi áron, hogy a hosszútávú lerohadást meg lehessen akasztani, vagy legalábbis lassítani és küzdeni és küzdeni..
Egyébként ezt a minimális célt, ami elérhető is lenne, azt Bokros fogalmazta meg, ami hajaz az általad említettekre a hozzászólásod elején.Amint ez megvan ki lehetne írni az új, immár normális választásokat..
Elnézést kérek!A fentebb írt hozzászólás (Névtelen 2013. október 26. 13:59)
az Civil48-nak szól
Van egy erős láncszem Bajnai és a fidesz között, és az nem más, mint Juhász, a füvész. Az ő hatása szinte természetfeletti erővel járja át Bajnait kisujja jegyétől az utolsó porcikájáig.
Nagy visszatérése előtt Juhász mutatta be a politika iránt érdeklődők pár-százat számláló tömegének. (ott voltam) Akkor Bajnai nem beszélt, (legalábbis nem emlékszem rá), de a Füvész elmondta, hogy közös céljuk lesz az elmúlt nyócév hibáinak feltárása és a rendőrségi rémtettek kivizsgálás. A közönség soraiból erre többen "hülye vagy, hülye vagy" kiáltással reagáltak.
Aztán Bajnai tavalyi reményt keltő beszéde óta az abban elhangzottaknak ellenkezőjét tette, és az orbánista füvész lihegő csicskája lett. Sokáig a fent említett szólamokat pufogtatta, és az ellenzéki egyeztetést halogatta. Közben szimpatizánsainak száma apad, de a belé táplált önhitt diktátor-komplexus azóta is minden választói- és orbánt-leváltó akaratot elsöpört. Akkor egyeztetett, mikor látszólag ő akart és azzal, akivel szintén látszólag ő akart.
Bajnai csak orbán- és füvész-farkas báránybőrbe bújtatott bábja. Mesterházy ennek a bábnak engedelmeskedik, remélve, hogy így a húsosfazék közelében maradhat. Egyelőre ez a közös nevező, ez köti össze őket.
Tisztelt Mindenki.
Amennyiben összeesküvéselmélet, hát legyen összeesküvéselméle.
Az MSZP akkor követte el az első hibát, amikor kivonult Bokros mögül.
Kivonult, és nem is védte meg az elért eredményeket. Horn szerint,az emberek nem bírtak volna többet.
Birtak volna, és azóta is sokkal többet kibírtak. Az MDF eléggé leamortizálta az országot, és az MSZP úgy ahogy rendbe hozta, hozhatta volna.
A FIDESZ az elért "eredményeket" lenyulta, és a ciklus végére megint a lejtő szélére tette az országot.
Az MSZP Medgyesivel jót akart, de rosszul valósította meg. Jött a kormányfő váltás, és Gyurcsány. Az MSZP megint nem védte meg azt amit Medgyesi alatt elért, sőt megtagadta és ment az egymásra mutogatás.
Gyurcsány egyetlen épkézláb megmozdulását sem tudták lelkesen támogatni. Nem támogatták, és amikor ezt a szemükre vetette, jött az öszödi beszéd kiadása.
A baj az volt, hogy Gyrcsányt a slep, a vidék választotta meg, és nem a haverok.
Mennie kellett Gyurcsánynak, és jött Bajnai. Amit Gyurcsány tett, azt mind megtagadták, sőt Gyurcsányból is segítettek a FIDESZ-nek "polyácát" csinálni.
Bajnait, mint szürke eminenciás nem csinált mást, mint amit a Gyurcsány kormány lefektetett, csak azt hajtotta végre.
Pobléma egy szál se, mivel ezt a kormányt nem kellet támogatni, ezért a tetteit is könnyű volt megtadani.
Visszatekintve az elmult huszon... évre a jobboldal ország-, és népamortizációs cselekedeteit az MSZP-nek volt lehetősége, vagy lett volna esélye rendbetenni. Meg is próbálták, de amint "megszorításra" kerlt a sor midíg elrontották, és a kis jót amit tettek azt sem tudták megvédeni, sőt elárulták.
Állandóan a FIDESZ kottájábol játszottak, a FIDESZNEK akartak megfelelni, és nem a választóinak.
Én a Gyurcsány helyében nem foglalkoznék velük.
Meghirdetném az ellenzéki kerekasztalt, min '89-ben.
Jöhet mindenki, aki a FIDESZ-t le akarja váltani. Nem a résztvevők nagyságával, hanem a szándékával foglalkoznék. Tárgyalni lehet, és kell is nagyon sok mindenről, és nem azzal foglalkoznék, hogy ki miért nem jöhet.
Nem vagyok Gyurcsány fan, de a láthatók közül az egyetlen, akiben van elég tűz, akarat, bátorság, és elszántság. Vannak még páran akik elég harcosak, és nem félnek, de az MSZP elmult és jelen viselkedése végett mára a nevük "szitok" szó lett.
Szerintem tényleg csalódni fog az MSZP, mint annak idelyén csalódott az MSZMP a '90-nes választásokon.
Sajnos tényleg a FIDESZ malmára terelik a vize, a választókat.
Üdvözlettel egy "összeeskvés" gyártó.
daczu
Kedves Pupu! Eltekintek attól, hogy kvalitásaidról zengjek. Nem rólad akarok írni!
Neked és Névtelennek.13.okt.26.13.59)
A blogjaid kapcsán (nem először), de a médiában látottakból leszűrve is, egyre inkább azt látom, hogy az értelmiség zöme (főként a liberális értelmiség) azt véli, hogy mindenki úgy gondolkodik a világról ahogy ők. Ami persze egyáltalán nem így van. Erről a vélekedésről nem is tudnak szabadulni, mert nem ismerik a „néplelket”, a „pórnépet” Ennek pedig főleg választások idején nagy ára, (kára) van!
(Most a gondolkodó értelmiségről, és nem az értelmiséginek mondott, általam csak, a betanított munkás fogalmára hajazva, „betanított értelmiséginek” nevezett emberekről beszélek)
Csak egy példát, az aktuálpolitikától függetlenül: Halálra idegesít az értelmiségi károgás, miért is gondolja azt a kormányzat, hogy erkölcstant taníttasson. Nem a formáján, a megvalósítás mikéntjén vitatkozom, - az a szakemberekre tartozik. De a szükségességén igen. Ennek az országnak a legnagyobb baja, hogy zömmel velejéig erkölcstelen. Ezért nem érzi a szotyialista mutyializmus gátlástalanságait annak, mert a maga kis mutyijairól tudva elnézi a nagyobbakat. Egy értelmiségi szülőnek pedig nem szabadna azt képzelnie, hogy a gyerek egy kis ember. Nem, ő gyerek, akinek a tisztességes magatartásához való viszonyát ápolni kell, nyesegetni a vadhajtásokat, mert e nélkül erkölcstelen vadember lesz.( lásd: tanár-rugdosó diákok, a tévében futó sorozatokban bemutatott tinik, főleg a szüleik elképesztő gondolkodása).
Az erkölcsös magatartás nem velünk születik, azt tanulni kell. Egy erkölcsös értelmiséginek magától értetődik a gyereke erkölcsi nevelése. Nade, nem minden értelmiségi és nem minden nem értelmiségi erkölcsös. Gondolj csak bele, a háború előtti Magyarország hittanoktatása során beleverték a legbutább fejekbe is a tízparancsolatot, háború után is szükségét érezte az új rezsim az erkölcsi nevelést, a kisdobos, majd az úttörő tizenkét pontja legalább hallatott valamit a viselkedésről, emberi normákról. Ezt követően? Semmi. Amelyik szülő „alkalmas” volt erre, feladatának tartotta pótolni a hiányt. De a tömegek nem! Felnőtt egy erkölcsi minimumról még hallomásból sem értesült nemzedék, akiknek már gyerekeik lettek. És, egy „neveletlen” szülőnek hogyan lenne jólnevelt gyereke!?
És, most ezekkel az erkölcs nélküli tömegekkel kellene megértetni egy erkölcstelen rezsim gátlástalanságainak tarthatatlanságát? Egyéb gyarlóságokról már ne is beszéljek.
A dolog kezd úgy alakulni, hogy a kormányváltásra csak akkor van esély, ha az ez irányú összefogást nem az MSZP vezeti???
Szerintem ez eredetileg is így volt, csak ébernek kellet volna lenni/maradni az igazi demokratáknak.
Még van idő korrigálni!
Civil48-at,Névtelen13.10.26.13:59-et, daczu-t és természetesen PuPu-t lájkolom.
Keves pupu, olvasgass:
http://444.hu/2013/10/26/valami-nagyon-nagyon-nagyon-furcsa-dolog-tortenik-a-jobbikkal/
szvsz némiképp elkésett próákozás, de leglább van aki __megpróbálja__.
Kedves Pupu!
Sajnos nagyon jó az írásod.
Kedves Daczu a Te hozzászólásod is nagyon jó.
Civil48!
Kérlek írjál önálló blogot - a pupuvendég elkülönítőbe:-)
Alakítsunk humán szigetet :-)
Teljesíted a kérésemet?
Nagyon jó a dolgozat.
Bocs, hogy név nélkül. A paktummal egyet értek, már régen eszembe jutott, mert MHA nem támogatja a teljes összefogást, holott ez az egyetlen megoldás. Persze lehet, hogy GyF-nek is háttérben kellett volna maradnia, holott Ő az egyetlen valós ellenfele OV-nek. A 23-iai tapasztalatok és hallottak alapján, szerintem: egy lista, egyéniben azok, akik a legesélyesebbek (helyi közvélemény, vezető jelölt: Bokros Lajos! Talán mögé többen oda tudnak állni!?!?!
smitteltem (mert terjesztésre érdemesnek tartom) a Varánuszról Szanyi szösszenetével kapcsolatban:
DarthVader 2013.10.26. 21:39:32
"Az a tökös, amikor az ember állja a pillanatnyi próbát, és hosszú távra gondol. Igen nagyot csalódtam volna Attilában, ha bedől a provokátoroknak. Jól tette, hogy sziklaszilárdan arra összpontosított, amit igért."
De mit igért, bazdmeg, Szanyi, mit igért? Amit Gyurcsány elmondott Öszödön, hogy elkúrtátok, és amit elkúrtatok, azt még egyszer mind megigéri, bazdmeg! Hát ez a baj veletek, ember. Szarnám le, hogy kivel ráz kezet Merkel meg Cameron, de amit "Attila" igér, az egy kibaszott nagy szekér gőzölgő trágya, bazdmeg!
Sőt, a trágyának legalább haszna van, az "Attila" "igéreteinek" meg megint csak kára, ember! Látszik, hogy egy kurva szót se tanultatok, és egy kurva szót se értettetek meg Öszödből. Már akor is látszott egyébkén. Az meg, hogy Gyurcsánynak van 5 %-a, nektek meg 18 és nem forditva, az azt jelzi, hogy az Édesjóistennek be nem simulók nagyobb része is pont akkora balfasz, mint a besimulók. Igen, ez az ország egy kurva ország. És nem a gyurcsányi értelemben. Mert amikor gyurcsány kurvaországozott, akkor legalább jót akart az országnak, én viszom kezdem igazán gyűlölni, és ez engem is megrémít.
Megjegyzés küldése