Ha valaki nem érti, hogy mi a
Fidesz sikerének titka, akkor most megértheti.
Hát elsősorban az, hogy nem szarakodik, körülményeskedik, ostobáskodik, hanem parancsra tervez, szervez és kivitelez.
Mondjuk, a diktatúra ezért hatékonyabb a demokráciáknál, de ettől még a demokrácia is versenyképes lehetne, ha nem követné el újra és újra ugyanazokat a hibákat.
Orbán már a 2018-as választási győzelmét biztosítja be, míg ellenfelei a szokásos amatőr tökölődést adják elő, aztán majd 2017 decemberében elkezdenek kapkodni, hülyeségekkel egymásra tromfolni, veszekedni és kígyót-békát kiabálni a másikra, aztán majd csodálkoznak, hogy már megint cipóra verték a pofájukat.
Ezerszer írtam már le, hogy a választásokra való felkészülés szakembereket igényel, nem lehet a sikert jószándékú, de fantáziátlan demokraták amatőr improvizációira építeni, ehhez kreatív emberek és magas szintű jogi-szakmai felkészültség kell.
Hányom itten falra a datolyát…
Hát elsősorban az, hogy nem szarakodik, körülményeskedik, ostobáskodik, hanem parancsra tervez, szervez és kivitelez.
Mondjuk, a diktatúra ezért hatékonyabb a demokráciáknál, de ettől még a demokrácia is versenyképes lehetne, ha nem követné el újra és újra ugyanazokat a hibákat.
Orbán már a 2018-as választási győzelmét biztosítja be, míg ellenfelei a szokásos amatőr tökölődést adják elő, aztán majd 2017 decemberében elkezdenek kapkodni, hülyeségekkel egymásra tromfolni, veszekedni és kígyót-békát kiabálni a másikra, aztán majd csodálkoznak, hogy már megint cipóra verték a pofájukat.
Ezerszer írtam már le, hogy a választásokra való felkészülés szakembereket igényel, nem lehet a sikert jószándékú, de fantáziátlan demokraták amatőr improvizációira építeni, ehhez kreatív emberek és magas szintű jogi-szakmai felkészültség kell.
Hányom itten falra a datolyát…
A Fidesz a határontúli
szavazókkal kezdett el foglalkozni, a demokratikus oldal meg azzal, hogy akar-e
Gyurcsány vezér lenni a baloldalon.
Namármost az egyik dolognak van jelentősége, a másiknak nincs.
A baloldalon Gyurcsány akkor is az első számú politikus, ha a többiek a zoknijába csimpaszkodva akarják a szintjükre lehúzni.
Vakok közt a félszemű a császár, hát még akkor, ha Gyurcsány nem is vak, sőt ezer dolgot jól lát.
Igaz, a szervezésre és a propagandamunka irányítására alkalmazhatna már végre szakembereket is, de ez a szocialistákra éppúgy vonatkozik, azzal a nüánsznyi differenciával, hogy náluk ez a hiány nehezen észlelhető, merthogy ők egyszerűen eltűntek, mint szürke szamár a ködben.
Namármost az egyik dolognak van jelentősége, a másiknak nincs.
A baloldalon Gyurcsány akkor is az első számú politikus, ha a többiek a zoknijába csimpaszkodva akarják a szintjükre lehúzni.
Vakok közt a félszemű a császár, hát még akkor, ha Gyurcsány nem is vak, sőt ezer dolgot jól lát.
Igaz, a szervezésre és a propagandamunka irányítására alkalmazhatna már végre szakembereket is, de ez a szocialistákra éppúgy vonatkozik, azzal a nüánsznyi differenciával, hogy náluk ez a hiány nehezen észlelhető, merthogy ők egyszerűen eltűntek, mint szürke szamár a ködben.
Valószínűleg ott bolyonganak valahol
a pályán, és azt keresik, hogy merre van az előre.
Ebben kissé hátráltatja őket Orbán ötödik hadoszlopa, mely répát lógat a csacsi orra elé, és néhány rézpénzt se sajnál követőik közé dobálni.
A többi pszeudo-pártról most ne ejtsünk szót, azokat is rendes emberek hozták létre, legalább is a tagság ilyenekből áll, csak éppen semmiféle tömegtámogatást nem tudnak szerezni.
Most éppen az Együtt akciózik – egyedül.
Felszólítja a FIDESZ- KDNP kormányt…
A bolha köhög, Orbán röhög.
Biztosan lesz foganatja, de addig azért álljanak féllábon a párt vezetői és ne vegyenek levegőt…
Ebben kissé hátráltatja őket Orbán ötödik hadoszlopa, mely répát lógat a csacsi orra elé, és néhány rézpénzt se sajnál követőik közé dobálni.
A többi pszeudo-pártról most ne ejtsünk szót, azokat is rendes emberek hozták létre, legalább is a tagság ilyenekből áll, csak éppen semmiféle tömegtámogatást nem tudnak szerezni.
Most éppen az Együtt akciózik – egyedül.
Felszólítja a FIDESZ- KDNP kormányt…
A bolha köhög, Orbán röhög.
Biztosan lesz foganatja, de addig azért álljanak féllábon a párt vezetői és ne vegyenek levegőt…
Viszont, a határontúli szavazók
tömegének óriási a jelentősége.
Orbán nem is lacafacázik, hanem elkezdi feldolgozni a határon túli potenciális választók tömegét, van még vagy kétszázezer olyan, aki nem regisztrált, ebből vagy százezer szavazó még kijöhet, a többi meg mehet a hurkába.
Ezért most lesz adategyeztetés, meg kukoricaszórás a libáknak: regisztrálj, és majdan szavazz, népszavazz drága határontúli vérem, ha akarod levélben, vagy postagalamb útján, küldök neked tejet-vajat, szavazólapot, amennyi csak kell, holnapra is marad!
Hogy ellenőrizni?
Ugyan már, magyar ember nem hazud!
A határontúliak felettébb fogékonyak a zászlólobogtatásra és a hazaffyas érzelmekre, hátha ezt a cumit is beszopják.
A demokratikus oldal pedig hagyja, hogy a külföldön dolgozó magyarok – kis túlzással - egy szavazókört alkossanak, és a szavazataikat kizárólag a Spitzbergákon adhassák le személyesen, mikor a jégmezőkön a kakukk tizenkettőt szól.
Orbán nem is lacafacázik, hanem elkezdi feldolgozni a határon túli potenciális választók tömegét, van még vagy kétszázezer olyan, aki nem regisztrált, ebből vagy százezer szavazó még kijöhet, a többi meg mehet a hurkába.
Ezért most lesz adategyeztetés, meg kukoricaszórás a libáknak: regisztrálj, és majdan szavazz, népszavazz drága határontúli vérem, ha akarod levélben, vagy postagalamb útján, küldök neked tejet-vajat, szavazólapot, amennyi csak kell, holnapra is marad!
Hogy ellenőrizni?
Ugyan már, magyar ember nem hazud!
A határontúliak felettébb fogékonyak a zászlólobogtatásra és a hazaffyas érzelmekre, hátha ezt a cumit is beszopják.
A demokratikus oldal pedig hagyja, hogy a külföldön dolgozó magyarok – kis túlzással - egy szavazókört alkossanak, és a szavazataikat kizárólag a Spitzbergákon adhassák le személyesen, mikor a jégmezőkön a kakukk tizenkettőt szól.
Százezrekről van szó, akiknek
nincs módjuk hazautazni, de még Londonba beutazni sincs lehetőségük. Kanadában sem
tudnak ezer kilométereket utazni, pedig ha összevetjük a külföldön dolgozó
magyarok helyzetét a Trianon által elszakított magyarsággal, akkor inkább
lennének jogosultak szavazni, mint előbbiek.
Nekik ugyanis a mai Magyarország a hazájuk, nem Erdély, nem Kárpátalja, hanem Budapest meg Mohács, Zalaegerszeg meg Bátaszék.
Ezer szállal kötődnek a magyar államhoz, bezárólag azzal, hogy ez az állam zavarta világgá őket, de itt élnek szüleik, testvéreik, barátaik, ifjúságukra emlékezve nem a Retyezát mackói jutnak eszükbe, hanem a szülőföldjük, a Kalef, a Potyli patak meg az Öregtó, a Szervánszky cukrászda fagyija ’Vadkerten - a mai Magyarország.
De őket a hatalom kizárta abból, hogy beleszólhassanak abba, milyen ország épüljön itt, a sokak, vagy a nagyonkevesek Magyarországa.
Mert nekik nem lehet postai levélben szavazni, ami már magában is nonszensz az elektronika korában, amikor már maga a szavazófülke, meg a szavazatszámláló bizottság is maga az anakronizmus.
Nekik ugyanis a mai Magyarország a hazájuk, nem Erdély, nem Kárpátalja, hanem Budapest meg Mohács, Zalaegerszeg meg Bátaszék.
Ezer szállal kötődnek a magyar államhoz, bezárólag azzal, hogy ez az állam zavarta világgá őket, de itt élnek szüleik, testvéreik, barátaik, ifjúságukra emlékezve nem a Retyezát mackói jutnak eszükbe, hanem a szülőföldjük, a Kalef, a Potyli patak meg az Öregtó, a Szervánszky cukrászda fagyija ’Vadkerten - a mai Magyarország.
De őket a hatalom kizárta abból, hogy beleszólhassanak abba, milyen ország épüljön itt, a sokak, vagy a nagyonkevesek Magyarországa.
Mert nekik nem lehet postai levélben szavazni, ami már magában is nonszensz az elektronika korában, amikor már maga a szavazófülke, meg a szavazatszámláló bizottság is maga az anakronizmus.
Ezzel a problémával kellene
megküzdenie a demokratikus oldalnak.
Képviselőiknek egyetlen egy, de minden részletében egyeztetett
törvénymódosítási javaslatot kellene beterjeszteniük, hogy hadd váljon el a
szar a májtól: mutassa meg Orbán rendszere a lényegét – hogyan fosztja meg de
facto szavazójogától a külföldön dolgozó magyarokat, akik vélhetőleg nem
lelkesednek a maffiáért.
Ezt kellene megmagyarázni a szülőknek és nagyszülőknek is, ennyit ér a gyereked, unokád, hát hallgass a szívedre, és ha valóban elvesztetted az utolsó csepp maradék eszed is, szavazz a Fideszre!
Ma még nem késő, lehet esetleg csatlakozni az Együtt kezdeményezéséhez, ha ettől erősödnek, mindannyian erősebbek leszünk, mert ezzel a kezdeményezéssel rengeteg külföldön dolgozó, élő magyar állampolgár – rokonságával együtt - egyetérthet, belőlük pedig szavazópolgárok százezrei kerülhetnének ki 2018-ban.
Csak el kellene kezdeni dolgozni, mert az idő szalad…Ezt kellene megmagyarázni a szülőknek és nagyszülőknek is, ennyit ér a gyereked, unokád, hát hallgass a szívedre, és ha valóban elvesztetted az utolsó csepp maradék eszed is, szavazz a Fideszre!
Ma még nem késő, lehet esetleg csatlakozni az Együtt kezdeményezéséhez, ha ettől erősödnek, mindannyian erősebbek leszünk, mert ezzel a kezdeményezéssel rengeteg külföldön dolgozó, élő magyar állampolgár – rokonságával együtt - egyetérthet, belőlük pedig szavazópolgárok százezrei kerülhetnének ki 2018-ban.
:O)))
27 megjegyzés:
"Viszont, a határontúli szavazók tömegének óriási a jelentősége."
Túlliheged a dolgot, 2014-ben 1 mandátum sorsát döntötték el, a Fidesz javára.
(kevesebb mint 130 ezer szavazatot adtak le)
http://hvg.hu/itthon/20140410_Megszamoltak_a_kulhoni_voksokat_a_Fidesz
http://index.hu/belfold/2014/03/25/nem_a_hataron_tuliak_dontik_el_a_valasztast/
És amikor egy mandátum dönt a kétharmadról ?!
Úgy látom, Fletóisten és hívei különösen érzékenyek a potenciális szövetségesek kritikáira, míg ők séróból utasítanak el minden más kezdeményezést.
Belerúgtak Bolgár úrba, a PM-s Szabó Tímeába, az MSZP béremelési javaslatának meg nekirohantak, mint téglával tökön csapott teve a sivatagnak.
Persze hogy röhög a jobboldal, de mindegyikőtökön. (kő tökön :)
Még egyszer megkérdem. Miért zavarta el az emeszpé azt a kommunikációs szakembert, aki a 2002-es és a 2006-os választásokon győzelemre vezette a baloldalt?
Balu a medve
Bloggazda!
Elfelejtetted megírni, hogy a sikert ki, kitől és mióta tanulja...
Szerintem ez fontos.
Kedves PuPu !
Az utolsó mondatoddal teljes mértékben egyetértek !
Bizony el kellene már végre, kezdeni dolgozni.
Nem pedig egymást cseszegetni.
Az MSZP jelenleg még mindig ott tart, hogy Gyurcsánnyal nem lehet nyerni !
Mintha megállt volna az idő !
Ezek semmiből nem tanulnak ?
El akarják veszíteni a következő választásokat is ?
Nem elég nekik a lengyel példa ?
Arra nem gondolnak, hogy ők tévednek és nem arra van az arra ?
És még Tóbiás azt ígéri, hogy kitart a választásig !
No comment .
Üdv sphagin.
Névtelennek:
Belerúgott... jajistenemnehagyjel! Szegény, drága Bolgárúr! Meg Timea, meg a többiek. Mert ők nem rúgtak bele senkibe... Mást sem csináltak(nak). Marakodtak egyfolytában-vesztettek mind... és marakodnak tovább. Semmi egyebet nem is tesznek, semmi látható, okos ötlet nincs. Hagyják ki a ziccereket egymás után. Belekapnak valamibe, aztán ott hagyják. Politikusi vénája egynek sincs. Mondja PuPu, hogy Együtt... hát meglátom ezt a Szigetvárit vagy hogy hívják és menten elalszom. Ezek úgy tesznek, mintha demokráciában élnének. Mintha nem lennének feladataik.
Meg azt mondja a másik Névtelen, hogy nincs jelentősége a HT szavazatoknak... csak 1-2 mandátum. Ja! És mi van a szintén határon túli 4-500 ezerrel, akik nem tudnak szavazni? Az hány mandátum lenne? Egyébként is micsoda cirkuszt csináltak a néhány ezer száraztésztán megvett szavazat miatt... a Ht magyarokat meg milliárdokért veszik meg kilóra az itteniek adóiból. Naná, hogy oda szavaznak, mert az az érdekük. Nem az ország érdekét nézik, hanem a sajátjukat. Jól jön az a pénzmagocska. Sokan jól megélnek belőle. Ezért aztán építünk mindenféléket Romániának tízmilliárdokért, még focicsapatra is jut... a mi iskoláink meg összedőlnek. Szeretnek minket nagyon ezek a nagymagyarok...nálunk jobban már csak a saját zsebüket szeretik. Lassan már csak ezért fogunk dolgozni.... és ők mit adnak nekünk? Az elvándorolt magyarok ide utalják a pénzüket és nem a markukat tartják, a szavazatuk pedig nem kell. Tehát szerinted ez nem fontos kérdés?
Ma minden az ellenzéken múlna, de lassan 10 éve nem képesek ezt felfogni. Timea nyílt levelet ír. Mert megsértődött... hát........meg! Legszívesebben én is rúgnék egy nagyot rajtuk, hogy felébredjenek!
sphaginnak:
Gyurcsánnyal nem lehet választást nyerni. És Tóbiással meg az újra kecskeszakállt növesztett bájgúnárral lehet? Utóbbi már bizonyított, az előbbi 18-ban fog. Kevés dolog van e világon, ami biztosnak mondható, de erre nyugodtan lehet mérget venni.
A külföldön élők szavazati jogához!
(Kedves PuPu! Ezt annyira fontosnak tartom, hogy részben átemeltem egy korábbi bejegyzésemből - engedelmeddel. Az "Amerika gonosz!" c. tézis további cizellálása ugyancsak fontos, de várhat.)
A ma felvetett kérdésed - a külföldön élők szavazati jogának elsinkófálása - kivételes jelentőségű, mert fordulópontot jelenthet a széthúzás és a széthullás folyamatában. Ez az ügy, és ez a cél alkalmas arra, hogy egy egészen széles összefogást teremtsen: sem a jobbikosok, sem a Fidesz szavazók nem térhetnek ki a világos állásfoglalás parancsa elől anélkül, hogy hitványságuk lelepleződnék. Őket is fel kell tehát szólítani a csatlakozásra.
Alkalmas ugyanakkor egy másfajta lelepleződésre is! Ha valaki azért vonja meg teljes támogatását egy igazán nemes ügytől, mert ezzel esetleg egy ugyancsak ellenzéki politikai rivális hitelét növelné az taktikai szerencsejátékos és méltatlan a stratéga címére.
PuPu!
Elkeserítő olvasni, amit írtok. Te is, asta is. Az embernek ökölbe szorul a keze tehetetlen dühében. És a sok tehetségtelen másod- harmadrendű "politikus" egyike sem akar hátralépni az egységfront megteremtése érdekében. Kivéve azt az egyet. Amelyiknek még tehetsége is lenne :(((
hello-nak (még az előző poszthoz):
Sok-sok könnyet csaltál rokonaim és ismerőseim szemébe. És nem a Halottak Napja miatt...
Nyüzsi 2014 februárjában írta a következőket: " a hülye is tudja, honnan fúj a szél. Aki innen Nyugatra költözött, arról feltételezhető, hogy nem elégedett Magyarország kormányával. Fennáll a veszély, hogy ennek megfelelően szavazna – ha hagynák. Jobb lesz tehát ezt megakadályozni. Ha csak százezer gyanús elemet sikerül kizárni ezzel a módszerrel, az sem mellékes. De a választási iroda viselkedése – amelyet az Index kukacoskodásnak nevez, de bőven jó lesz féregségnek is – nem csak ezért aggályos. Hanem mert ugyanez a pofátlan banda rendezi a választást Magyarországon is. Annyit már most bebizonyítottak, hogy bármi kitelik tőlük".
Másodrendű állampolgárok, szevasztok!
És érdemes ezt is újraolvasni és nem elfelejteni:
Kukacoskodással szívatják az USA-ban élő magyar választókat
De már 2011-ben is erről cikkeztek, pl. itt, de hosszan lehetne sorolni a hasonló írásokat:
Homály fedi a határon túli ikszeket
A Political Capital, miközben a választási rendszer hibáinak a kijavítását sürgeti, ezt írja a külhoni szavazással kapcsolatos eljárási anomáliákkal kapcsolatban:
◾A tartósan külföldön tartózkodó magyar állampolgárok szavazási módjában fennálló különbségtételt fel kell számolni. Ennek számos módja lehet, a levélszavazás kiterjesztésétől annak teljes felszámolásáig. Mindegyik megoldásnak van kockázata, ezek szakmai megvitatására még kellő idő áll rendelkezésre.
◾A külhoni magyar állampolgárok regisztrációjának érvényessége csak a soron következő választásra szólhat, a jelenleg hatályos tíz éves érvényességi idő mellett ugyanis akár elhunyt állampolgárok helyett is le lehet adni a szavazatot.
◾Nem igazolja alkotmányos érv, hogy miközben a Magyarországon szavazók névjegyzékébe bárki betekinthet, a külképviseleti névjegyzék és a levélben szavazók névjegyzéke nem megismerhető bármely magyar állampolgár számára. A titkosságot tehát fel kell oldani.
Political Capital / László Róbert: Két választási reform között?
A tanulmányt azért is érdemes elolvasni, mert nem ez az egyetlen gyenge pontja a jelenlegi magyar választási rendszernek.
Az T. ellenzék felébredhetne végre, mert a népszavazások terén sem sokkal rózsásabb a helyzet:
"...a népet a lehető legteljesebb mértékben ki kell hagyni a róla szóló döntések meghozatalából...Nincs veszélyesebb, mint amikor a nép a saját kezébe veszi a döntést – és nincs nagyszerűbb móka, mint a manipulált tömegre hárítani a felelősséget a valóságban a politikusok által meghozott döntésekért..."
Orbán már csak a saját népétől fél
Szavazni nehéz, de adózni azért kell. :http://24.hu/fn/penzugy/2015/04/21/adobevallas-ha-kulfoldon-is-dolgozott-erre-nagyon-figyeljen/
Kedves Peti!
Köszi a Political Capital linket!
E.
Amúgy meg nem kell aggódni a HT szavazatok miatt. Ha bejön a kötelező befogadási kvóta, akkor a menekültek szavazata néhány éven belül döntő lehet. És akkor Feri előveszi a dácsájában készített csirkepöris-gyereksimogatós képeket és király lesz.
Mi meg fizethetjük vissza a hitelt, melyet Gyuri bácsi útmutatása alapján felveszünk. Buli, nem?
The EU should provide €15,000 ($16,800) per asylum-seeker for each of the first two years to help cover housing, health care, and education costs – and to make accepting refugees more appealing to member states. It can raise these funds by issuing long-term bonds using its largely untapped AAA borrowing capacity
https://www.project-syndicate.org/commentary/rebuilding-refugee-asylum-system-by-george-soros-2015-09
Ez a Névtelen itten bizonyára eltévedt!
Az állampolgár szavaz, a menekült nem szavaz, - de hát szegény Névtelen állapottyában nehéz lehet ezt felfogni...
:O))))
Nézzük el névtelennek eltévedését, ő csak az orbáni utat (v.ö. lenini út korábban) követi, miszerint a baloldal azért áll ki a menekültek mellett, mert számít majd a szavazataikra. Közben - mint Orbántól megtudhattuk a minap - a balodal genetikailag olyan romlott, hogy már nemcsak a nemzetére, de egész Európára képes rárontani, mert ők szervezik a menekültek ide vonulását. Talán azt is megtudhatjuk, hogy az Iszlám Államnál is Gyurcsány onkéntesei vannak, akknek a zsoldját Soros fizeti, s így ők terelik erre ezt az emberáradatot.
Idejön - mondjuk - majd kétmillió menekült az 500 miliós Európába, s ezek képesek - Orbán szerint -elveszejteni ezt a földrészt.
Németország Németország maradt, annak ellenére, hogy már 5 millió nem német él ott. S Nyugat-Európa sem változott meg azzal, hogy a kommunista diktatúrák alól felszabadult országokból - tőlünk is - összesen milliós nagyságrendű vándorolt ki hozzájuk.
De a fidesz propaganda láthatóan termékeny talajra hullk, ilyen névtelenek nagyon sokan vannak, akiknek az ősei - nagy valószínűséggel - nem mind Vereckénél jöttek ide a Kárpát medencébe. Bizony nagyon sok migráns (fideszül migráncs) vándorolt ide, s többnyire jól jártunk velük.
Pupu:
az állampolgár akkor szavaz, ha itthon van. A külföldön dolgozó párszázezer közül csak az a párezer, aki sorban áll a konzulátuson, mert ők csak személyesen szavazhatnának. Pedig a szavazati jogot csak büntető bíróság vonhatná meg! Ehhez képest a hatú magyarok meg levélben, titkos listán, ellenőrizhetetlenül.
És még az ilyen "ebül szerzett" mandátumot is elvesztették az itthoni időközi választásokon, a 2/3-al együtt. Azért az itthoni magyarok sem TELJESEN hülyék!
kibic 37
Na ettől nekem is könny szökött a szemembe! De más okból. Merthogy ezt Mikola doktor anno sokkal tömörebben fogalmazta: Ha a határon túliak is szavazhatnak, azzal 20 évre bebetonozzák a fideszt. Aki tehát e mellett agitál, az valóban a "széthúzás" ellen agitál - csakhogy ezt a fidesz alá borulással köti össze. Ahogy azt asta elég világosan megfogalmazta. Ez a "szeressük egymást gyerekek" jól hangzik egy slágerben, de nem igazán iránymutató a való világban! Ne EZÉRT nem ment el a nép többsége szavazni. Mert azzal nem a kettős állampolgárságot, hanem a külföldi beavatkozást támogattuk volna a belügyeinkbe!
Akármit is meséltek erről nektek. Nem a "20 millió román" hanem a külhoniak szavazati joga ellen szavaztak lábbal!
Kérem szépen az utóbbi bejegyzésekre hangolódva, nekem az ugrott be, hogy nemes egyszerűséggel névtelen nemzettársunk a polgári körök szellemi fejlesztésének áldozata. Jól becsípődött nála a Gyurcsány a hibás refrén. De eltudom képzelni, hogy a városligeti vurstlira komponált műsorzáró székelyhimnusz után köp egyet Gyurcsányozva, mert tetszett ez neki Fábrytól. Viszont nem várható el tőle bizonyára hogy képben legyen Orbán adósságképzésével. Annyi államkötvényt bocsájt ki, hogy rekordot döntött. Mellesleg úgy vélem hogy ennek ellenére hazafias cselekedetnek tarthatja, a nyugdíj vagyon lerablását, ami vezére legfőbb bűnei közé tartozik.
http://index.hu/gazdasag/2015/07/15/rekordon_a_magyar_allamadossag/
A banda erre költötte a manyupot.
https://www.facebook.com/168622366673944/photos/a.168640340005480.1073741828.168622366673944/424044557798389/?type=3&theater
https://www.facebook.com/168622366673944/photos/a.168640340005480.1073741828.168622366673944/424044557798389/?type=3&theater
Kedves kekec!
Nevess ki, vessél meg, köpjél le (de csak virtuálisan!), de fogalmam nincs miről beszélsz! :(( Valami nagyon félrecsúszhatott az értelmezésben vagy nálad, vagy nálam, vagy mindkettőnknél.
Jó, hogy a poszt témája a határon túliak, de amit írtam, azt az itthoni un. "baloldal" töketlenkedésére értettem. Máskülönben én is maradék pár szál hajamat tépdestem ki egyenként, amikor Mesterházy elment bocsánatot kérni a székelyektől. És asta minden szavával egyetértettem.
Milan Endrének:
Csak az utolsó bekezdésre reagálnék: "az igazán nemes ügy" -re. Mit nevezel nemes ügynek? Az egységet? Akkor igazad van. Az egység azonban csak úgy teremthető meg, ha az érdekeket közös nevezőre lehet hozni. Ha az egyik segíti a másikat, ha az bajban van. Ehhez mindig tisztázni kell a felek aktuális állapotát és lehetőségeit. Például akkor amikor Romániában a kisebbségi jogokat kurtították, az életminőség messze az itteni alatt volt, teljesen normális, hogy innen segítettünk, amivel lehetett. Ma más a helyzet. Ma mindenki utazik és munkát vállal, ahol tud, az életszínvonal lassan ott lesz jobb, mint itt.... na akkor fordulnia kéne a kockának, mert erkölcstelen dolog az anyaországot pumpolni, mikor a szegénység itt lassan eléri az akkori romániai szintet.
Ez a téma tabuvá vált a baloldalon és ezt senki nem meri kimondani. Hogy egy kapcsolat (bármilyen jellegű is) csak akkor működik jól, ha a kölcsönös segítségen és megértésen alapszik. És itt a hangsúly a "kölcsönös" szón van. A jobboldal beleragadt a régi felállásba és nem veszi észre, hogy a mostani körülmények között ez a viszony nagyon egyoldalúvá vált és ez nemhogy egységet nem fog teremteni, hanem egyre nagyobb ellenérzéshez és szakadáshoz fog vezetni.
A legborzasztóbb az, hogy a politika éppen erre játszik rá. Álságos, szemforgató módon használja ki a szavazóik tényleg legnemesebb érzéseit arra, hogy a saját hatalmi törekvéseit az itthoni többség akarata ellenére megvalósíthassa. A másik fél pedig ezt elfogadja, mert ez az érdeke. Az eredmény már most látszik: szakadás és szakadás kinn is benn is. Erről a jobboldalnak kéne beszélni, mert a baloldalt elsöpörnék a löttyös indulatok:)
Üdv!
Miért is nem vagyok meglepve, hogy a Névtelen írótárs még egy nevet sem képes vállalni. Tegnap egy vérnarancsos azt mondta nekem, hogy Sorosnak kellenek a bevándorlók munkaerőnek. Erre rögvest megkérdeztem hol vannak Sorosnak gyárai hogy több százezer bevándorló kell neki. És lőn síri csönd. Ennyit a fidesz észről!
Más. Azért arra jók a kitántorgott honfitársaink, hogy negyedévente 930 mrd forintnyi devizát utalnak haza. Az úgy 3700 mrd évente. Forrás: portfolio.hu
Pupu kedves, az én tapasztalataim azt mutatják, hogy a külföldre szakadt fiataljaink nem akarnak semmilyen formában részt venni a haza közéletben - tehát országgyűlési választásokon sem kívánnak voksolni. Kétségtelenül nem reprezentatív a "mintám", kb. 30 fiatalt (ma már nem is annyira fiatalt) ismerek, akik zömmel 2000-2002 között mentek Nyugat-Európába, doktori képzésre vagy kutatói ösztöndíjasként. Kivétel nélkül reálszakosok, mindannyian próbálkoztak a hazatéréssel az ösztöndíjuk lejárta után, de végül egyiküknek sem sikerült itthon hosszú távú munkát találnia, így maradt a külhoni munkavállalás, később családalapítás és a biztos kinnmaradás. Ők teljesen egybehangzóan azt vallják, hogy nem kívánnak itthon senkire és semmire sem szavazni, mert a döntésük következményeit nem ők viselik. Mostanra többségük a befogadó ország állampolgárságát is megkapta, valamennyiük családot alapított, mindegyiknek van már 2-3 gyereke, évente-kétévente egyszer hazajönnek látogatóba pár napra - egyébként pedig köszönik, jól vannak.
Nem érdekli őket sem Orbán Viktor, sem az itthoni katyvasz.
Másrészt Erdélyben élt öreg barátnőm (idén tavasszal meghalt szegény), aki ceglédi kamaszlányként valahogy Kolozsvárra keveredett a háború alatt és ottragadt - ő például jogosnak és némi érzelmi kárpótlásnak érezte a magyar állampolgárságot, élt is frissen szerzett választási jogával, értelemszerűen a fidesznek "hálálkodott" szavazatával, és nem értette, nekem mi bajom van az ő szavazati jogával.
Kedves Asta!
Kimondottan a Nyugat-Európában élő több-százezer magyar szavazati jogáról beszéltem, amely jogtól a mai kormányzat fondorlatos és alávaló módon megfosztotta őket! Ezt a jogfosztást a haza minden polgárának felháborodással kell visszautasítania, messze a baloldalon túl is. Próbakő ez az ügy amely összefogást teremthet és leleplezheti a rövidlátó önzést, a képmutatást és a hitványságot bárhol jelentkezzék is.
E.
kibic37
Bocsika, ezt tényleg félre olvastam: az előző hsz-re könnybe lábadó szemed helyett az előző poszt szerepelt.
Bárgyú, ostoba ,névtelenem !
Itt, ahol normálisnak látszó véleményalkotók, a jobbítás szándékával küszködnek sikertelenül a hozzád hasonló fideszes barmokkal, arra kérlek, legalább ne rondíts ide.
Javasolnék, témákat amin gondolkozhatnál, mielőtt írsz.
Gengszterek bandája-e, akiket ilyen bőszen támogatsz ?
Jó e számodra, hogy ha az árvák könnyét is ellopják !
Nem bízol a demokráciában, mert neked direkt irányítás kell, a hazugság elfogadásához.
Hitvány, álszent csúszómászókat támogatsz, mint Harrack Péter, meg az a nagycsaládos nyálas senki aki, az éhező gyerekek támogatását nem szavazta meg ! Ők az igazhitű keresztények állítólag, a szotyolaköpködő Orbánnal együtt. HAZUG VILÁG EZ, AMI REMÉNYEIM SZERINT, NEM MŰKÖDHET SOKÁIG !
Sorolhatnám,
Megjegyzés küldése