Lehetőleg minél hamarább, nagy ívben, hogy vissza se találj!
Repülőgép kell a Mi Boldogságunknak, elnöki repülőgép – az
elnökség ehhez a következő ciklus fele tájt lenne esedékes, de egy új repülőgép
üzembeállításához persze idő kell…
Igaz, a seggünk kilóg a gatyából, de most éppen a
repülőgép-beszerzés aktuális, merthogy mégiscsak rettenetesen snassz dolog
menetrendszerű járattal repülni Brüsszelbe a menetrendszerű leb@ßásért -adjuk
meg a módját, ha már egyszer kicsi létünkre nagyemberek lettünk!
Repülőgépen 7001.6 méter magasak vagyunk, és ha valami
státus-szimbólum, hát akkor ez aztán szimbola, a javából!
A Mi Vezérünk szereti a repülést, vonzódik piszkosul a
repülőgépekhez, legszívesebben oda is repülőgéppel menne, ahová a király is gyalog
jár (a királyság a harmadik ciklusban esedékes, amint egyszer befagy a Duna,
melynek jegén majd a Békemenet teszi a dolgát…) csak politikai megfontolásokból
mellőzte el eddig a gépbeszerzést.
Merthogy ezidáig nem sok sikere volt a repülős akcióival,
na, de majd a választások után!
Első repülős útja igen emlékezetes, mert akkor mutatkozott
meg első alkalommal, hogy milyen is az ő szerepfelfogása a magyar állam
miniszterelnökének szerepéről.
Első választása után családi nyaralást, vagy ezzel
egybekötött üzleti utat szervezett Horvátországba. Hazatértekor magához
rendelte a Honvédség AN-26-os repülőgépét, azzal jött meg a Szent Család a
nyaralásból, ami persze nem verte ki a biztosítékot senkinél, hiszen a nép úgy
kezelte a dolgot, mint amikor az állami vállalat igazgatója a szolgálati
kocsiján viszi óvodába az unokáját – nem volt szokatlan dolog ez errefelé.
Persze azt maga is érezte, hogy a csomagrámpán lekacsázó
miniszterelnök eleganciája és a repülőgép csomagterének ejtőernyősökre szabott
berendezése hagy némi kívánnivalót maga után, de jó pofát vágott a dologhoz, a
gyerekek meg még kicsik voltak, nekik imponált Apu repülőgépe Apu országában.
Akkor megfogadta, hogy ennek a méltatlan helyzetnek véget
kell vetni, és erre módja is nyílt nemsokára, mert mindenféle politikai
meggondolásokból úgy vélte, hogy jól mutatna egy díszdoktori cím az
életrajzában.
Ilyenből a legjobb ár-érték arányban Amerikából tudott
rendelni egyet, de ehhez el kellett menni Bostonba, hadd lássa a világ, hogy a Tufts
Egyetem jogi és diplomáciai akadémiája, a Fletcher School mennyire megbecsüli a
nagy magyar gondolkodót.
Ehhez különgépet bérelt harmincmillióért, igaz, állítólag a
gépen az újságírók a padlón feküdtek, nehogy sajtóvisszhang nélkül maradjon az
esemény.
De ezzel már nem volt szerencséje, mert a média belébotlott
és ostobácska kérdéseket tett fel, például olyat, hogy egy amerikai egyetem
magánkitüntetésének átvételére a magánemberként kitüntetett Orbánnak miért kell
közpénzből fizetni a repülőgépet.
A tetejében a látogatás valódi célja az lett volna, hogy
Amerikában – ha már arra járt –ugyan, álljon már valaki szóba vele, de a kis Blériot
arrafelé nem túl népszerű, és ezt szintúgy a repülésekhez, a repülőgépekhez
köthető.
Elfelejtett ugyanis tisztességesen állást foglalni az
emlékezetes szeptember 11.-i repülőgépes merénylettel kapcsolatban, mikor is a
WTC ikertornyai rombadőltek, és emberek ezrei váltak szörnyű kínok között égő áldozatokká.
Nem volt késztetése elhatárolódni Csurkától és a MIÉP-től,
melynek honlapján a terrortámadást „a világ elnyomott népeinek a globalizmus
elleni válaszcsapásaként” üdvözölték – inkább sunyin hallgatott.
Amerika ezt azóta sem bocsátotta meg neki, nem is fogja
sohasem, úgyhogy a vonatkozó vicc szerint nemigen lesz módja hátralevő életében
a Fehér Ház folyosóján kiakasztott velencei tükörben felismerni Dankó Pista
képét…
Puritán korszakában aztán elkezdett menetrendszerű
járatokkal közlekedni, ami nagy megpróbáltatásokat nem okozott, hiszen addigra
már nemigen volt ország és nemigen volt olyan politikus, aki szóbaállt volna
vele, legfeljebb kényszer hatására, vagy erősen tudatmódosult állapotban.
De azért így sem úszta meg repülős balhé nélkül.
2012-ben a MALÉV menetrendszerinti járatát másfél órán
keresztül tartották vissza, hogy a Vezér és Kancellár hazatérhessen vele, majd
a végén mégis nélküle indult útnak a gép.
Mára már persze egyszerűsödött a helyzet, a magyar
miniszterelnök számára politikailag szóbajöhető egyetlen desztináció Baku
maradt, oda pedig a fene tudja miért, de az igen előzékeny Wizz Air indított roppant
gazdaságosnak prognosztizálható járatot - ha nem lesz utas, legfeljebb majd
szállít baltákat.
Most meg kell neki egy Hungarian Air Force One-One.
Olyan, amely minden lehetséges védelmi eszközzel fel van
szerelve, lehallgatás ellen éppúgy védett, mint föld-levegő és levegő-levegő
rakéták ellen.
A tökéletes védelmet mégis a gép orrán lovaglóülésben elhelyezkedő
Lázár Janó fogja biztosítani, aki majd az öklét rázza a támadók felé.
Már majdnem lett egy ilyen gépünk, mert a MALÉV rendelkezett
egy Bombardier CRJ-200 típusú repülővel, és ezt úgy százmillióért repülőképes
állapotba lehetett volna hozni, de valamiért nem felelt meg a magasztos célra,
hogy Vezérünk világhírű seggét cipelhesse, ezért most ismét előkerült a
2011-ben egyszer már meglebegtetett ötlet: kormányrepülőgép vásárlása.
A költség tízmilliárdos nagyságrendű lenne, viszont akkor
igazán méltó géppel repülhetne a miniszterelnök.
Jelenleg egy Falcon típusú gépet bérelnek neki Csányitól,
aki ha rosszul viselkedik, akkor így bármikor mondhatja neki, hogy gyalogolj Viktor
bakker, mindenki beláthatja, hogy ennek a méltatlan helyzetnek véget kell vetni
mihamarább!
A miniszterelnök nem lehet bérlő a saját – és már nagyrészt
haza is szállított – hazájában.
Miután Turul típusú gép jelenleg nincs a piacon, a
kormányzat egy Magpie típusban gondolkodik, tervezik is már a festését.
A fekete - hófehér festésű gép függőleges vezérsíkján a gép
névadója lesz látható, amint karmai között erősen tartja a magyar címert.
A repülőgép törzsén a MAGYARORSZÁG felirat, a törzsének
hátsó részén nyíló ajtó felett pedig a Nemzeti Dohánybolt felirat lesz látható.
Végre nyugodtan alhatunk.
:O)))
6 megjegyzés:
Azt mondják,a nevetségesség öl.Most ez a Nemzeti Csapás vagy nem olvas Puput(sajnos),vagy szűrik neki(van akinek nem tetszik a repcsidolog méltóságos uram.De az is lehet hogy -100 tahófaktor alatt már a nevetségesség hízlal.O.
Kedves Pupu!
Miért csodálkozol? Az az ember, aki a rendszerváltás után egyik gyerekét methodista, másik kettőt katolikus, majd másik kettőt református vallás szerint kereszteltette meg (ezt egyszerűen nem is értem!) az nooormááális?
MIKÖZBEN:
http://www.hir24.hu/gazdasag/2013/06/18/brutalis-az-adoemeles-visszhangja/?gclid=CKrDz5Hh77cCFUTItAodOhAAmg
Hihetetlen banki költségekről és burkolt államcsődről beszél az üzleti élet az új Varga-csomag kapcsán. Senki sem érti, miért volt erre egyáltalán szükség. Ötezer forintot húz ki minden magyar zsebéből.
100 ezer forintnyi megtakarítás után járó kamatból 3510 forint marad annál, akié a pénz, miután levonták a 720 forintos kamatadót, a 270 forintos ehót és a 311 forintos tranzakciós illetéket.
Egy átlagos banki felhasználónak évente 4704 forintjába fog kerülni az új Varga-csomag, legalábbis szűken értelmezve, tehát csak a banki díjak emelkedésén keresztül.
A Magyar Telekom számára 2-4, az OTP Banknak nagyjából plusz 10 milliárd forint adóterhet jelentenek a Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter által hétfő délelőtt bejelentett újabb intézkedések.
Persze végső soron ez is a mi zsebünkből jön majd: a Telekom tarifát emelhet, s valószínűleg az OTP sem lesz rest áthárítani az ügyfelekre a költségeket. A Mol 2011-ben 102 milliárd forint bányajáradékot fizetett a költségvetésbe, s a Napi számításai szerint az olajtársaságnál is tízmilliárdos nagyságrendű lehet a pluszteher.
Államcsőd????
Talán a legbrutálisabb szavakkal Felcsuti Péter, a Raiffeisen korábbi vezérigazgatója illette a csomagot az ATV-ben: szerinte az, ha az állam 100 forint helyett 93 forintot fizet ki a bankoknak az önkormányzati adósságátvállalás során, szelektív államcsőd.
Szerinte ez a meccs még nincs lefutva, ami pedig a 16%-os kamatadó 6%-os egészségügyi hozzájárulással történő megfejelését illeti, az annak a bújtatott beismerése, hogy az egykulcsos adórendszer nem működik.
SZÓVAL ABSZURDISZTÁN VEZÉRLŐ FEJEDELMÉNEK MIÉRT PONT MAGÁNREPÜLŐGÉP NE KELLJEN?
(Csúnyát fogok írni, sorry):
Én ezen a híren qrvára ki vagyok akadva. Tegnap óta, mikor megszellőztették.
Kár, hogy nem tetted hozzá, kedves PuPu, a Sándor Palota tervezett lenyúlását a csornai Pecakirálytól, mert a kettő igen gyönyörűen mutatja, mivégre is nézi ez a ... (ide inkább nem írok most semmit)az országot.
A törökök parkban levő fák tervezett kivágása miatt balhéztak, nálunk meg ez sem fogja kiverni a biztosítékot...
Kedves Éva Varga!
Itt semmi nem veri ki a biztosítékot!
Amikor a Kőrúton megyek és percenként állítanak meg emberek, hogy adnék e nekik pár forintot, - vagy nem ettem két napja, segítenék e valamivel, - akkor ez a semmirekellő alak stadionokat avat,építtet.
Amikor nem profitot előállító egyetemi karokat fognak megszüntetni, akkor a hatmilliárd forint ráfizetéssel zárt magyar labdarúgó ligát az állam az adóforintjainkból támogatja. Gyalázat!
Kedves Morzsi, miközben az összefüggést tekintve abszolút igazad van, de azért ez a kép úgy teljes, hogy bizony nem 1 esetben jártam már úgy, hogy a magát éhesnek hirdető koldusnak ennivalót akartam adni, és hozzám vágta, ronda káromkodás közepette. Vagyis bérkoldusok is vannak közöttük szép számmal.
Megjegyzés küldése